بازدید حجت‌الاسلام حسینی از شیرخوارگاه حلیمه‌
کانون هواداران حاج آقا حسینی
حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین سید مرتضی حسینی

خبرگزاری فارس: بازدید حجت‌الاسلام حسینی از شیرخوارگاه حلیمه‌

حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده اصولگرای منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس نهم، عصر امروز از شیرخوارگاه حلیمه قزوین بازدید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین نیز در حاشیه بازدید حجت‌الاسلام حسینی از این شیرخوارگاه اظهار کرد: مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست شیرخوارگاه حلیمه قزوین با 80 کودک بی‌سرپرست با نظارت بهزیستی و کمک خیران اداره می‌شود.

حسین افشارمقدم تأکید کرد: مسئولان با بازدید‌ از این کودکان بی‌سرپرست در راستای سنت پسندیده یتیم‌نوازی که در سیره حضرت علی (ع) جایگاه ویژه‌ای دارد گام برمی‌دارند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: شیرخوارگاه حلیمه قزوین با زیربنایی بالغ بر سه هزار متر مربع و در سه طبقه و 47 نفر پرسنل مشغول خدمت‌رسانی به کودکان بی‌سرپرست است.

افشار عنوان کرد: در این مرکز، کودکان بی‌سرپرست در سنین دو تا شش سال در یک گروه و کودکان بالای شش سال در گروه دیگر سازماندهی شده‌اند.

وی یادآور شد: این کودکان تا سن 12 سالگی در این مرکز به سر می‌برند و با ورود به نوجوانی، مرکز دیگری در قزوین مسئول سرپرستی آنها را به عهده می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین تشریح کرد: کودکان نامشروع، کودکان رها شده و کودکانی که صلاحیت والدین آنها در نزد قاضی سلب شده است در این مرکز مستقر هستند، کودک‌آزاری و ترک فرزند از جمله مواردی است که باعث می‌شود قاضی رأی به عدم صلاحیت والدین برای سرپرستی فرزندان بدهد.

افشار ادامه داد: در این مرکز قسمت‌های مختلفی از جمله کتابخانه و سالن ورزشی برای اوقات فراغت کودکان طراحی شده است.

افشار از پایین بودن حقوق کارکنان سازمان بهزیستی گلایه کرد و افزود: امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره بتوانند در افزایش و بهبود حقوق کارمندان زحمتکش بهزیستی اقدامات لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به سختی کار برای مددجویان توضیح داد: مادریارها، زنانی هستند که در مرکز آسایشگاهی معلولان 72 تن شهید قزوین وظایف خدماتی بیماران معلول را به عهده دارند و به دلیل سختی کار باید قوانین برای این قشر بهبود یابد.

وی ادامه داد: در سال جاری، 22 کودک مجهول‌الهویه برای فرزند خواندگی به زوجین متقاضی حضانت واگذار شده است.

افشار یادآور شد: ساخت این مرکز نیز از برکات سفر مقام معظم رهبری به قزوین است که مطرح و به تصویب رسید.

حجت‌الاسلام حسینی نیز با بازدید از قسمت‌های مختلف این شیرخوارگاه و صحبت با کارکنان و کودکان بر بهبود وضعیت پرسنل بهزیستی و سرکشی مسئولان به کودکان بی‌سرپرست تأکید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بـه وبـلـاگ هـواداران حـجـت‌ الـاسـلـام‌ والـمـسـلمـیـن سـیـد مرتـضـی حـسـیـنـی خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون هواداران سید مرتضی حسینی و آدرس qazvin90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 25097
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1